کد خبر: ۶۵۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۳
تعداد بازدید: ۸۱۵
پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت دوازدهم ارديبهشت روز معلمپیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت گرامیداشت دوازدهم ارديبهشت روز معلم




بسم الله النور


دوازدهم ارديبهشت روز پاسداشت زحمات جهادگران عرصه بينش و دانش و معلمان تلاشگر و بي ادعايي است كه با دستاني مهربان و انگيزه اي والا درهاي علم و معرفت را بر نسل هاي آينده مي گشايند.

بي شك جايگاه شايسته ايران اسلامي در عرصه بين المللي و درخشش دانش آموزان و دانشجويان كشورمان در عرصه هاي مختلف، مرهون اهتمام خستگی ناپذیر آموزگارانی است که با اخلاص و از خودگذشتگي در جهت حفظ، تقویت و انتقال علوم؛ زمینه آموزش و پرورش نونهالان، نوجوانان و جوانان ايران عزيز را فراهم آوردند. به لطف خداوند جزيره كيش نيز از موهبت آموزگاراني دلسوز برخوردار است كه همواره براي ارتقاء سطح آموزشي و تعليم شايسته آينده سازان اين ديار از هيچ كوششي فروگذار نمي كنند.

با گرامیداشت یاد و خاطره انديشمند مبارز و استاد بزرگ شهید آیت الله مرتضی مطهری، روز معلم را به تمامي آموزگاران و فعالان عرصه آموزش و پرورش تبريك گفته و از زحمات بزرگواراني كه با تعهد اخلاقی و وجدان کاری براي توسعه نظام آموزشي جزيره كيش تلاش مي كنند سپاسگزارم.

با آرزوي سلامت و سعادت براي معلمان عزيز ايران اسلامي، توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را، از حضرت دوست مسئلت دارم.

علي اصغر مونسان

رييس هيئت مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد کیش


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: