کد خبر: ۶۵۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
تعداد بازدید: ۴۹۴
در نمایشگاه خودروی پکن مدیران خودروسازان جهانی اهداف فروش خود را در بازار چین اعلام کردند.
هدف‌ گذاری خودروسازان در چیندر نمایشگاه خودروی پکن مدیران خودروسازان جهانی اهداف فروش خود را در بازار چین اعلام کردند.

مایک منلی، مدیر اجرایی منطقه آسیا-پاسیفیک شرکت فیات‌کرایسلر اعلام کرد این شرکت در سال جاری هدف رشد دورقمی فروش جیپ در بازار چین را درنظر گرفته است.

او به خبرنگاران گفت: فشار قیمتی در بازار خودروهای شاسی‌بلند چین ادامه خواهد داشت. منلی گفت در طول سال 2016 فشار قیمتی در کل بازار خودروی چین ادامه خواهد داشت و بیشترین فشار روی قیمت خودروهای سواری خواهد بود.

مدیرعامل شرکت هوندا موتور نیز اعلام کرد برای سال جاری هدف فروش 07/ 1 میلیون دستگاه خودرو در بازار چین را تعیین کرده است.

 هوندا موتور و شریک چینی آن در سال 2015، 01/ 1 میلیون خودرو در بازار چین به‌فروش رساندند که نسبت به سال قبل از آن 5/ 32 درصد افزایش داشت. یان رابرتسون، رئیس فروش و بازاریابی جهانی بی‌ام‌و نیز درمورد بازار چین گفت: بازار خودروی این کشور درحال عادی شدن است و این روند در سال جاری ادامه خواهد یافت.

روزنامه دنیای اقتصاد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: