کد خبر: ۶۵۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۳۷۸
پاسخ آموزش و پرورش ؛ امکان انتقال فرهنگیان به تهران وجود ندارد ممنوعیت نقل و انتقال به تهران در قانون برنامه پنجم توسعه آمده است.

به گزارش خبرآنلاین، کاربری در صفحه مشکلات مردم نوشته است: " من 5 سال است که در آموزش و پرورش تبریز کار می کنم و درخواست انتقال به تهران را کردم چون تمام خانواده من تهران هستند اما هنوز موفق نشده ام آیا برای سال جدید آموزش و پرورش برنامه ای دارد؟"

در این زمینه مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: ممنوعیت نقل و انتقال به تهران در قانون برنامه پنجم توسعه آمده است و قانونی است که نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم.

حسینی ادامه داد: سال گذشته آموزش و پرورش تهران برای ورود حدود 700 نیرو مجوز دریافت کرد که البته انتقال موقت محسوب می‌شد و ما هیچ گونه انتقال دائمی نیرو به تهران نمی‌توانیم انجام دهیم. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: