کد خبر: ۶۵۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
تعداد بازدید: ۵۰۸
11 اردیبهشت روز سرنوشت تیم ملی
کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، برای حضور در مراسم قرعه کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا به مالزی سفر می کند.
آخرین بیانیه کی روش درباره استعفاکارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران، برای حضور در مراسم قرعه کشی مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا به مالزی سفر می کند.

او که روز گذشته با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جلسه داشت، علی رغم اینکه به نتایج مطلوبش نرسید، راهی مالزی می شود تا در مراسم قرعه کشی حضور داشته باشد.

او در صفحه فیس بوکش نوشت:" تا 30 آوریل، زمانی که فدراسیون فوتبال ایران استعفای من را قبول کند یا شرایط لازم برای برنامه جامع تیم ملی در راه جام جهانی (موضوعاتی که ما در طول 5 سال گذشته در مورد آن بحث کردیم) را قبول کند. اکنون زمان رفتن به کوالالامپور است، جایی که قرعه کشی دور بعدی مقدماتی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا برگزار می شود. همانطور که گفتم، اکنون زمان پیدا کردن راه حل است. اولین بازی تیم ملی، روز اول سپتامبر (11 شهریور) در خانه مقابل عراق یا قطر خواهد بود."

ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: