کد خبر: ۶۵۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
تعداد بازدید: ۷۳۳

گودرزی: کیروش باید بماند و کارش را انجام دهد

وزیر ورزش و جوانان با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی گفت: کیروش باید بماند و کارش را تمام کند البته درباره استعفایش فدراسیون تصمیم نهایی را می گیرد.

به گزارش ایسنا، محمود گودرزی پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایرن مقابل عمان اظهار کرد : بازی خوب و زیبایی را تماشا کردیم. خوشحالیم که به پیروزی رسیدیم و به دور بعد صعود کردیم. انشالله این توفیق را داشته باشیم که در بازی های آینده و دور بعد هم نتایج خوبی بگیریم.

وی درباره اینکه کیروش اعلام کرده دولت باید از فوتبال حمایت کند، گفت: ما از فدراسیون فوتبال حمایت می کنیم و امیدواریم فدراسیون فوتبال هم تصمیم درستی بگیرد تا آنچه به صلاح این ورزش است رقم بخورد. کیروش هم با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد چهارساله دارد و باید بماند و کارش را انجام دهد. البته درباره استعفایش فدراسیون فوتبال است که تصمیم نهایی را می گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: