کد خبر: ۶۵۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
تعداد بازدید: ۴۸۴
پیشکسوت استقلال اعلام کرد در حال حاضر پیشکسوتان این باشگاه و هواداران باید از تیم مظلومی حمایت کنند.
جباری: به این استقلال خیلی امیدوارمعلی جباری در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از وضعیت استقلال در فصل جاری چیست، بیان کرد: الحمدلله که استقلال فعلا در صدر جدول است. این تیم باید جانب احتیاط را از این به بعد حفظ کند چون فاصله رقبایش با این تیم کم شده و عملا زنگ خطر برای استقلال به صدا درآمده است. فکر می‌کنم کادرفنی با بازیکنان در این رابطه صحبت می‌کند چراکه بازیکنان استقلال، جوان و کم تجربه هستند و شاید خیلی متوجه حساسیت‌ها نباشند. صحبت کادرفنی با بازیکنان می‌تواند روحیه تیمی را بالا ببرد.

او افزود: به این استقلال خیلی امیدوارم چون این تیم جوان و پر انرژی است. درست است برخی امتیازات را استقلال به راحتی از دست داده ولی این طبیعت فوتبال است و در همه جا اتفاق می‌افتد. مهم این است که هنوز استقلال سرنوشت دست خودش هست و هرچند که بازی‌های سختی دارد.

پیشکسوت استقلال در مورد برخی انتقادات علیه مظلومی و کادرفنی این تیم با وجود صدرنشینی استقلال نیز گفت: برخی انتقادات نظرات شخصی برخی ها است. اکنون وقت حمایت پیشکسوتان و هواداران از تیم است. سال گذشته تیم اصطلاحا پیر بود و 20 دقیقه آخر کم می‌آورد. اکنون تیم جوان شده و نیاز به حمایت و تجربه اندوزی دارد. بازیکنان استقلال جوان هستند و برخی از آنها هم که سن‌شان کمی بالاتر از بقیه است، برای بازی در استقلال کم تجربه هستند. آنها نیاز به تجربه دارند و کادرفنی با آنها حتما صحبت می‌کند.

جباری در پایان اضافه کرد: برخی انتقادات به طور کلی سلیقه‌ای است. در حال حاضر استقلال صدرنشین لیگ و فینالیست جام حذفی است. اگر استقلال خوب نبود تاکنون بالای جدول قرار نداشت. مطمئنم نزدیک شدن پرسپولیس به استقلال، باعث تمرکز بیشتر تیم می‌شود و استقلال بهتر از قبل بازی می‌کند. دوستان هم باید خودشان را جای بازیکنان وکادرفنی بگذارند و کمی در اظهارات‌شان توجه داشته باشند. البته حمایت کورکورانه را کسی تایید نمی‌کند ولی تیم صدر جدولی نیاز به حمایت بیشتری از سوی پیشکسوتان و هواداران دارد.

 ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: