کد خبر: ۶۵۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
تعداد بازدید: ۱۶۲۴
سفر استقلال به سوئد بیشتر از یک بازی دوستانه، شبیه آماده سازی یک ویترین برای اروپایی ها و یک فرصت برای لژیونر شدن آبی هاست.
کدام بازیکن استقلال، اروپایی می‌شود؟
دیدار استقلال تهران و هاماربی سوئد روز 5 فروردین ماه در کشور سوئد برگزار می شود و این دیدار با توجه به حضور مسئولان برخی از تیم های اروپایی فرصتی برای بازیکنان استقلال است تا در فوتبال اروپا خود را محک بزنند.
 
این دیدار شاید پای چند جوان استقلال را به تیم های اروپایی برای فصل آینده باز کند و مطمئن باشید در این دیدار توان مضاعفی از برخی بازیکنان در زمین مشاهده خواهیم کرد.
 
مدیران برنامه و مسئولان نقل و انتقالات و برخی با دست اندرکاران باشگاه های متوسط اروپایی بدشان نمی آید چند بازیکن جوان و آینده دار ایران را با قیمت مناسب به خدمت بگیرند.
 
حضور جهانبخش، علی رضا حقیقی، سعید عزت الهی و سردار آزمون دور نمای خوبی را در ذهن باشگاه های اروپایی در مورد جوانان ایران شاخته است و با توجه به سابقه های قبلی از لژیونرهای مختلف ایران در ادوار گذشته این اتفاق دور از ذهن نیست.
 
باید دید کدام استقلالی مورد پسند واقع می شود و پرویز خان مظلومی کدام نیروی جوان خود را از دست می دهد؟
باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: