کد خبر: ۶۵۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۷۶۶
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود.
شروع مجدد لیگ برتر با سه مصافهفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری سه دیدار از روز پنجشنبه آغاز می‌شود.

* سایپا – تراکتورسازی

دو تیم سایپا و تراکتورسازی روز پنجشنبه در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. هر دو تیم درحال حاضر با 35 امتیاز در وضعیت نسبتا خوبی در جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارند و امیدوارند در هفته‌های باقی مانده بتوانند به بالای جدول نزدیک‌تر شوند. تراکتورسازی به این دیدار به چشم محکی برای مصاف آسیایی‌اش نگاه می‌کند و از طرفی امیر قلعه‌نویی به خوبی می‌داند که امتیاز از دست دادن در این دیدار می‌تواند به لحاظ روحی هم تیمش را کمی بهم بریزد به همین دلیل تراکتورسازان با تمام قوا در این میدان گام می‌گذارند.

در سوی دیگر این میدان مجید جلالی مطمئنا از حساسیت امتیاز این دیدار آگاهی دارد و می‌داند شکست در این مصاف تیمش را تا حد زیادی از کورس دور می‌کند و به همین دلیل می‌توان انتظار یک بازی جذاب را از تیمش داشت.

تقابل‌های جالب این دیدار هم می‌تواند به حساسیت بازی اضافه کند. حضور تیموریان در سایپا و البته محمدرضا اخباری در تراکتورسازی از نکات جالب بازی است. هرچند که تیموریان به دلیل مصدومیت خیلی بعید است به این بازی برسد اما اخباری که نقطه شکوفایی‌اش تیم سایپا بوده باید برابر این تیم به میدان برود.

سینا عشوری از تراکتورسازی و ابراهیم صادقی از سایپا محرومان این بازی هستند.

* سپاهان – ملوان

ملوان در سال‌های گذشته نشان داده که در اصفهان می‌تواند دست به کارهای بزرگ بزند و حالا این تیم بعد از تعطیلات نوروزی و با تمریناتی که پشت سر گذاشته امیدوار است از خطر سقوط فرار کند و برای رسیدن به این هدف ابتدا باید از سد سپاهانی بگذرد که در جدول زروزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و با قرار گرفتن در رده یازدهم جدول امید بسیار اندکی به بهبود شرایطش تا پایان فصل دارد.

شاید انگیزه اصلی سپاهانی‌ها در این دیدار آماده سازی خود برای مصاف برابر نماینده ازبکستان در لیگ قهرمانان باشد و این مسئله می‌تواند کار ملوانی‌ها را سخت‌تر کند.

محمد ستاری از ملوان و فوزیل موسی‌اف از سپاهان محرومان این مصاف هستند.

* گسترش فولاد – ذوب‌آهن

تیم گسترش فولاد در فصل جاری پر فراز و نشیب ظاهر شده و اساساً تیمی غیرقابل پیش بینی بوده است. آنها در حالی به مصاف ذوب آهن می‌روند که اگر هنوز به کسب سهمیه آسایی امیدوارند، باید پیروز میدان شوند.

در سوی دیگر این میدان تیم ذوب‌آهن قرار دارد که امیدوار است با پیروزی در این دیدار همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند. البته از دست دادن امتیاز این دیدار از سوی ذوب‌آهن بیشتر باعث خوشحالی پرسپولیس، استقلال تهران و استقلال خوزستان خواهد بود و این مسئله می‌تواند کمی بار روحی روانی را بر روی شاگردان گل‌محمدی افزایش دهد.

شاگردان گل‌محمدی مانند تراکتورسازی و سپاهان به این دیدار به چشم مصافی برای آماده شدن هرچه بهتر برای مصاف لیگ قهرمانان نگاه می‌کنند و باید دید در نهایت مصاف آنها با گسترش فولاد با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.

داریوش شجاعیان از گسترش فولاد تنها محروم این دیدار است.

* تابلو اعلانات سه دیدار آغازین هفته بیست و چهارم:

پنجشنبه ۱۲ فروردین

* سپاهان – ملوان بندرانزلی؛ ساعت ۱۷:۳۰ ، ورزشگاه فولادشهر اصفهان

داور: بیژن حیدری کمک‌ها: جواد مداح – فرید امیدوار داور چهارم: جواد شرفی ناظر: حسن کامرانی فر

* گسترش فولاد – ذوب آهن؛ ساعت ۱۵:۳۰، ورزشگاه اختصاصی گسترش

داور: محمدرضا اکبریان کمک‌ها: حمزه علی سلیمی – علی اکبر نوری داور چهارم: هادی حاج عباسی ناظر: فریدون اصفهانیان

* سایپا – تراکتورسازی تبریز؛ ساعت ۱۷:۳۰، ورزشگاه پاس قوامین

داور: محسن ترکی کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی – سعید علی نژادیان داور چهارم: حمید حاج ملک ناظر: ابراهیم میرزابیگی

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: