کد خبر: ۶۵۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۱۵۸۶
بانک دولتی صادرات و واردات تایلند (اکسیم بانک) از آمادگی این بانک برای ارائه خدمات مالی به همکاری‌های تجاری با ایران خبر داد.
اعلام آمادگی اکسیم بانک تایلند برای انجام مراودات بانکی با ایرانبه دنبال لغو تحریم های شورای امنیت علیه ایران، بانک دولتی صادرات و واردات تایلند (اکسیم بانک) برای ارائه خدمات مالی به بازرگانانی که با ایران رابطه تجاری دارند اعلام آمادگی کرده است.

سومکید جاتوسریپیتاک، معاون نخست وزیر تایلند پیش از این گفته بود، انتظار می رود حجم مبادلات تجاری ایران و تایلند به 3 میلیارد دلار جهش پیدا کند.

ماناس جاموها، رئیس اکسیم بانک گفت، این اقدام در راستای سیاست دولت تایلند به منظور گسترش نفوذ در بازارهای جدید صورت می گیرد. ایران بازاری مهم در خاورمیانه است که قدرت خرید بالایی دارد و تقاضا در آن برای کالاهای تایلندی به ویژه محصولات کشاورزی و غذایی نظیر برنج، میوه های کنسرو شده و فرآوری شده و کائوچو وجود دارد.

منبع:تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: