کد خبر: ۶۵۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۴۵۴
پس از دیدار پرسپولیس و ملوان
ماموران نیروی انتظامی پس از پایان دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس به شدت با لیدرهای ملوان درگیر شدند.
درگیری فیزیکی لیدرهای ملوان و ماموران تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر میهمان ملوان بود که با گل دقایق پایانی کمال کامیابی‌نیا توانست با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

لیدرهای ملوان که از این شکست به شدت ناراحت بودند قصد داشتند پس از پایان بازی وارد میکسدزون شوند اما ماموران نیروی انتظامی مقابل هجوم آنها را گرفتند و اجازه ورود به میکسدزون را ندادند. این موضوع باعث شد تا درگیری فیزیکی شدیدی بین لیدرها و ماموران به وجود بیاید و لیدرهای ملوان با چوب به سمت ماموران نیروی انتظامی حمله‌ور شدند که مازیار زارع، پژمان نوری و سیدجلال رافخایی تلاش کردند به این درگیری خاتمه دهند.

یکی از لیدرهای ملوان در این درگیری از حال رفت و سایر افراد او را روی دستانشان به رختکن بردند.

* در حالیکه بیش از 30 دقیقه از پایان بازی می‌گذرد اما بازیکنان دو تیم در رختکن حبس شده‌اند و اجازه خروج به آنها داده نمی‌شود. علت این موضوع تجمع زیاد هواداران و احتمال درگیری است.

 فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: