کد خبر: ۶۵۵۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
تعداد بازدید: ۸۹۳
دوومیدانی کار ایران که سابقه قهرمانی آسیا را دارد و همچنین رکورددار دوی 200 متر و دوی 400 متر بانوان است در رابطه با شرایط المپیک، با خبرنگار ورزشی ایلنا به گفت‌وگو نشست.
طوسی: از اینکه رکوردم شکسته شد خوشحال شدممریم  طوسی دوومیدانی کار ایران که این روزها در پی کسب سهمیه المپیک است از تمرین‌های سخت خود برای رسیدن به این هدف می‌گوید: این روزها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ام که بتوانم به آرزویم که حضور در المپیک ریو است برسم. این نیاز به یک سری امکانات و تدارکات هم دارد که من از اواخر فروردین ماه تا 20 تیر فرصت دارم که سهمیه کسب کنم.

مریم طوسی از پیشرفت این روزهای دوومیدانی ایران، اینطور می‌گوید: اخیرا پیشرفت‌های خوبی داشتیم. فرزانه فصیحی در رقابت‌های قهرمانی کشور، رکورد من را شکست و از این اتفاق خوشحالم. از صمیم قلب آرزو می‌کنم که دوومیدانی کشور به مرتبه‌های بالاتر برسد.

بانوی دوومیدانی کار ایرانی از آسیب دیدگی‌های سال گذشته می‌گوید: متاسفانه آسیب دیدگی های زیادی گریبان گیرم شد که باعث شد نتوانم در هیچکدام از مسابقات آنطور که انتظار می رفت درخشش داشته باشم. الان حدود سه ماه است که به بهبودی کامل رسیدم و در حال تمرین و تلاش، برای جبران هستم.

او در پایان ضمن تبریک سال جدید، از سال 94 و تلخی‌ها وشیرینی‌های سالی که گذشت می‌گوید: سالی که گذشت تلخی‌های زیادی برایم داشت. مصدومیت‌هایم خیلی اذیتم کرد. از دیگر اتفاقات بد سال گذشته، از دست دادن مادربزرگ‌هایم بود که در فاصله دو ماه هردوی آن‌ها را از دست دادم و چون وابستگی زیادی به آن‌ها داشتم به شدت بر من تاثیر منفی گذاشت. امیدوارم که سال 95 سال خوبی باشد و بتوانم سال قبل را جبران کنم.

منبع:ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: