کد خبر: ۸۹۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۴۰۳
مریم طوسی درباره پست اینستاگرامی جنجال‌برانگیز خود توضیحاتی ارائه داد.

مریم طوسی: پیام من برای همه مخاطبان بودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: در روزهای اخیر کسب سهمیه المپیک فرزانه فصیحی جنجال های زیادی ایجاد کرده و برخی به او لقب دختر باد یا سریعترین دختر ایران را اطلاق کردند که به رکوردداران سرعت هر کشور گفته می شود.

مریم طوسی رکورددار دوهای 100 متر، 200 متر و 400 متر ایران در صفحه اینستاگرام خود پیامی را منتشر کرد و نوشت: در تمام سال های زندگی ام هیچوقت سعی نکردم نسخه دوم یه آدم دیگه باشم چون بهترین نسخه دوم هم که باشید باز نسخه دومین و ساش تا همیشه بالاسرتون می مونه. همیشه راه آدم هایی که برام اسطوره بودن رو سرمشق زندگیم کردم اما ا زهمون اول برای مریم طوسی بودن تلاش کردم و نتجیه سال ها تلاشم شد دختر باد... رکورددار دوهای سرعت ایران. سعین کنید خودتون باشید مگه خودتون چشه؟؟

مریم طوسی درپاسخ به این سوال که آیا پست اینستاگرامی ساعات اخیرش خطاب به فرزانه فصیحی بوده یا خیر گفت: من کلی حرف زدم. این پیام برای تمام مخاطبان من بود و همه چیز بستگی به برداشت اشخاص دارد و هرکسی می تواند هر برداشتی می خواهد بکند. همه در صفحات خود پیام و جملاتی را منتشر می کنند من هم این کار را کردم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: