کد خبر: ۶۵۵۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۹۹۳
«بهداد سلیمی» دارنده مدال طلای المپیک لندن روز سه شنبه گفت: رسیدن به شرایط ایده ال بدنی کاری دشوار، اما شدنی است.
مسیر دشوار قهرمان وزنه برداری ایران در راه المپیکوی در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه برداری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از سختی های رسیدن به اوج آمادگی بدنی گفت و ابراز امیدواری کرد بتواند به شرایط آرمانی خود بازگردد و در المپیک ریو بدرخشد.
این وزنه بردار ایران گفت: در حال حاضر 50 درصد از درمان مصدومیت خود را پشت سر گذاشته ام و مابقی آن بستگی به بازتوانی دارد و امیدوارم در فرصت باقی مانده تا جام فجر به شرایط ایده آل برسم.
سلیمی افزود: از روز شنبه گذشته به جمع ملی پوشان در اردو ملحق شدم و کار با وزنه را زیر نظر پزشکان آغاز کرده ام.
وی در خصوص حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی گفت: حضور مسئولان ورزشی کشور در آستانه بازی های المپیک همیشه موجب افزایش روحیه ملی پوشان می شود.
سلیمی آبان ماه سال قبل در اردوهای آمادگی تیم ملی و به هنگام بالا بردن وزنه 262 کیلوگرم دچار مصدومیت شدید شد و زانوی خود را به زیر تیغ جراحان سپرد. 
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان به همراه عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان روز سه شنبه - امروز- از اردوی تیم ملی وزنه برداری بازید کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: