کد خبر: ۶۵۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
تعداد بازدید: ۴۴۲
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در مورد آخرین وضعت ترافیکی در سطح کشور گفت: محور اصلی مسدود در سطح کشور نداریم و در حال حاضر ترافیک روانی را در محورهای اصلی و مواصلاتی شاهد هستیم.
تمامی محورهای اصلی کشور باز هستندسرهنگ «نادر رحمانی» در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان گلستان، خراسان شمالی، قزوین، کرمانشاه و بوشهر بارش باران جریان دارد.

وی همچنین در خصوص وضعیت راه ها گفت : ترافیک به صورت نیمه سنگین در باند شما ل به جنوب در محدوده «سیاه بیشه» تا پل «زنگوله» دیده می شود. در محورهای چناران- مشهد و قوچان- مشهد در خراسان رضوی، فیروزآباد در استان فارس و همچنین محورهای اراک- بروجرد و اراک- ازنا در استان مرکزی نیز بارش باران اعلام شده است.

این مقام ارشد راهور با اشاره به اینکه محور اصلی مسدود در سطح کشور نداریم و در حال حاضر ترافیک روانی را در محورهای اصلی و مواصلاتی کشور شاهد هستیم، افزود : محورهای هراز و چالوس که در شب گذشته به علت سیلاب و ریزش کوه مسدود شده بود و نیز همچنین محور بانه- سقز در استان کردستان نیز صبح امروز بازگشایی شدند.

رئیس مرکزاطلاعات وکنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد: باتوجه به اینکه در روزهای آتی پیش بینی ها مبنی بر ادامه بارش ها و نزولات جوی است در مناطق کوهستانی در شب هنگام حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی افزود: با ادامه بارش ها سطوح جاده را لغزنده است و رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ رحمانی در پایان از هموطنان خواست، قبل از سفر با شماره 120 یا شماره 88255555 تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت راه ها مطلع شوند و با اطمینان بیشتری به سفر ادامه دهند.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: