کد خبر: ۶۵۴۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
تعداد بازدید: ۳۷۸
جاده هرازبه علت جاری شدن سیلاب مسدودشد/ترافیک نیمه سنگین در محورهای شمالیرییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن محور هراز به علت بارش باران و سیلاب به صورت موقت خبر داد.

نادر رحمانی در گفت‌گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت راههای کشور گفت: در حال حاضر محور هراز به علت بارش باران و سیلاب به صورت موقت شده است. همچنین در ارتفاعات محور کندوان، محور کوهرنگ - مسجد سلیمان و محدوده گردنه چری دراستان چهار محال و بختیاری بارش برف شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: در اکثر محورهای استان تهران، البرز، همدان، چهار محال و بختیاری، اردبیل، گیلان، لرستان، مازندران، آذربایجان غربی و شرقی، قزوین وهمچنین در محور کاشان - نطنز و آزادراه ساوه – تهران بارش باران مشاهده می‌شود.

به گفته رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در محورهای چالوس به سمت کرج و از مسیر شمال به جنوب از قسمت سیاه بیشه تا پل زنگوله و همچنین در مسیر جنوب به شمال این محور از میدان امیرکبیر تا تونل هفت، در محور فیروزکوه مسیر شمال به جنوب از محور شیرگاه تا زیراب، محور قزوین- رشت از مسیر جنوب به شمال در محدوده منجیل و رودبار، آزاد راه تهران کرج از پل کلاک تا پل فردیس و همین طور آزاد راه کرج – قزوین از پل فردیس تا مهر ویلا و همچنین آزاد راه تهران به قم ترافیک نیمه سنگین است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: