کد خبر: ۶۵۴۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲
تعداد بازدید: ۱۳۲۱
روزنامه نگار سرشناس انگلیسی نوشت که سران آرسنال به آرسن ونگر ایمان دارند و به زودی قرارداد این مربی فرانسوی را سه ساله دیگر تمدید خواهند کرد.
خبر غافلگیر کننده آرسنال برای هوادارانش

آرسنال در فصل جاری هم نتایج ضعیفی به دست آورده است. این تیم از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده و نتوانست در جام اتحادیه هم قهرمان شود و از جام حذفی نیز کنار گذاشته شد. مهم تر اینکه در رقابت های لیگ برتر انگلیس هم شانس کمی برای کسب عنوان قهرمانی دارد چرا که با لسترسیتی صدرنشین فاصله زیادی دارد.

به گزارش خبرداغ و به نقل از دیلی استار،آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس به سال 2004 برمی گردد. هواداران آرسنال امیدوار بودند که تیم آنها در فصل جاری بتواند طلسم قهرمان نشدن در لیگ جزیره را بشکند اما سناریوهای فصل قبل دوباره برای آنها تکرار شد و با چند نتیجه بد از صدر فاصله گرفتند.

هواداران آرسنال از عملکرد آرسن ونگر راضی نیستند و به صراحت اعلام کردند که دوست ندارند این مربی به کار خود ادامه دهد اما به نظر می رسد که سران این باشگاه لندنی قصد ندارند ونگر را از کار برکنار کنند.

روزنامه دیلی استار به نقل از پرس مورگان، روزنامه نگار سرشناس انگلیسی نوشت که باشگاه آرسنال در حال تمدید کردن قرارداد سه ساله آرسن ونگر است که بدون شک این موضوع هواداران این تیم را خشمگین خواهد کرد.

ونگر بعد از آنکه تیمش در فصل قبل جام قهرمانی در رقابت های جام حذفی انگلیس را بالای سر برد قرارداد خود را با توپچی ها تمدید کرد. هر چند هواداران آرسنال خواستار خداحافظی ونگر از تیم محبوب خود هستند اما این مربی باتجربه اصرار دارد که به کار خود ادامه دهد.

ونگر دو دهه است که هدایت آرسنال را برعهده دارد و الان باتجربه ترین مربی لیگ جزیره به شمار می آید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: