کد خبر: ۶۵۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
تعداد بازدید: ۱۴۴۷
لوییس سوارس بهترین گلزن لالیگا با شرایطی که دارد ممکن است آقای گلی لالیگا را از دست بدهد.
برترین گلزن لالیگا در چه شرایطی قرار دارد؟وییس سوارس سه بازی است که گلی به ثمر نرسانده است. برابر آرسنال و سویا دو ضربه‌اش به نیمکت دروازه برخورد کرد.

این مهاجم اروگوئه‌ای پنجشنبه هفته‌ گذشته برابر رایو وایکانو دومین پنا‌لتی‌ فصلش را از دست داد. سوارس هنوز با 25 گل برترین گلزن لالیگا است اما می داند پاس غیر مستقیم لیونل مسی در ضربه پنا‌لتی‌ و دو پنا‌لتی‌ که تبدیل به گل نکرد، یک هدیه بوده است. در حالی که شرایط او با ساموئل اتوئو، مهاجم پیشین بارسلونا ممکن است یکی نباشد اما شاید سوارس به سرنوشت اتوئو در فصل‌های 09 – 2008 و 05 – 2004 دچار شود.

در هر دو فصل بارسلونا در شرایط آرمانی خود به سر می‌برد. در سال 2005 آبی‌ اناری‌ها توانستند پس از 6 سال، قهرمان لالیگا شوند و مهاجم کامرونی برترین گلزن این لیگ بود اما در آخرین هفته‌، دیگو فورلان، بازیکن ویارئال هت تریک کرد و جای اتوئو 24 گله را با 25 گل گرفت. چهار سال بعد این داستان تکرار شد و بارسلونا نزدیک به فتح سه جام بود و دوباره فورلان، این بار با پیراهن اتلتیکومادرید در پایان فصل از بازیکن کامرونی پیشی گرفت. اتوئو با اختلاف دو گل (30 به 28) پیچیچی را از دست داد.

اکنون اما نباید آمار فوق‌العاده‌ سوارس را در لیگ فراموش کرد. 100 ضربه در چارچوب دروازه را در لالیگا به ثبت رسانده که 25 شوت تبدیل به گل شده است. این بدان معناست که 25 درصد ضربات سوارس گل شده است. او در 39 بازی که در این فصل برای بارسلونا به میدان رفته است 41 گل به ثمر رسانده و 16 پاس گل داده است.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: