کد خبر: ۶۵۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۷۷۶
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید از بس که در تیم ملی از کمبود امکانات صحبت کرده‌ایم خسته شده‌ایم.
انصاری‌فرد: خسته شدیم از بس درباره کمبود امکانات حرف زدیمکریم انصاری‌ فرد در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و با بازی خیلی خوبی که مقابل هند انجام دادیم، توانستیم با پیروزی صعود خود را به مرحله بعد قطعی کنیم و برای بازی با عمان آماده هستیم. درست است که ما از گروه خود صعود کرده‌ایم اما دیدار مقابل عمان را هم جدی خواهیم گرفت و باید این دیدار را پیروز شویم. این تیم نسبت به سایر تیم های گروه خیلی قوی تر است ما هم محکوم هستیم که بهترین بازی خود را انجام دهیم و صد در صد برنده بازی باشیم.

انصاری فرد درباره امکانات فراهم شده برای تیم ملی فوتبال ایران، تصریح کرد: خسته شدیم از بس که در مورد امکانات صحبت کردیم. شما می‌بینید که شرایط و امکانات اردو به چه صورت است. هر روز یک جا تمرین می‌کنیم. امیدوارم برای مرحله بعدی شرایط بهتر شود زیرا آنجا یک گل و یک امتیاز تعیین می کند که چه تیمی به جام جهانی صعود می کند. طبیعتا نیاز به امکانات خیلی خوبی برای صعود به جام جهانی داریم.

منبع:ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: