کد خبر: ۶۵۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۱۸۵۳
کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب اصلی این تیم برای دیدار با هند در مرحله مقدماتی جام جهانی را اعلام کرد. در این ترکیب چهره های متفاوتی قرار گرفته اند و یک لژیونر هم کاپیتان شده است.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هند اعلام شدتیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی فوتبال هند خواهد رفت.

کارلوس کی روش ترکیب یازده نفره تیم ملی برای این دیدار را به شرح زیر اعلام کرد: محمدرشید مظاهری، احسان حاج‌صفی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، وحید امیری، پژمان منتظری، سعید عزت‌اللهی، رامین رضاییان، علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون.

براساس تصمیم کارلوس کی روش در این دیدار احسان حاجی صفی که در تیم دسته دومی فرانکفورت بازی می کند کاپیتان تیم ملی ایران شده است.

منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: