کد خبر: ۶۵۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
تعداد بازدید: ۹۳۱
ستاره آرژانتینی بارسلونا به درخواست رئیس جمهور آمریکا پاسخ مثبت داد و اعلام کرد دوست دارد اوباما را از نزدیک ببیند.

پاسخ مثبت مسی به درخواست اوباما لیونل مسی به چنان شهرت و محبوبیتی در جهان فوتبال رسیده است که حتی چهره های بزرگ سیاسی هم دوست دارند با او ملاقات کنند.

 به گزارش خبر داغ و به نقل از TyC Sports باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا جدیدترین چهره سیاسی است که دوست دارد لیونل مسی را از نزدیک ملاقات کند. اوباما که اکنون در آرژانتین به سر می برد تاکید کرده است که دوست دارد به همراه خانواده اش مسی را از نزدیک ملاقات کند.

مسی در واکنش به خواسته رئیس جمهور آمریکا گفت: نمی دانم که آیا چنین چیزی ممکن است یا نه. چه بسا او به این خاطر که در آرژانتین است چنین خواسته ای داشته است. باید اعتراف کنم که از این خواسته او غافلگیر شدم. برای من افتخار است که با اوباما دیدار کنم.

تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیداری حساس موفق شد با نتیجه دو بر یک شیلی را در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه از پیش رو بردارد. مسی بعد از این دیدار گفت: در نیمه دوم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و به آنچه که دوست داشتیم دست یافتیم. بازیکنان شیلی به دنبال کسب تساوی بودند اما خوشبختانه ما از ابتدا هم می خواستیم سه امتیاز را به دست آوریم و خوشبختانه به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم. با این پیروزی اعتماد به نفس ما بالا رفت.

آلبی سلسته با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 8 امتیازی شد و در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: