کد خبر: ۶۵۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۱۳۳۹
هفته بیست‌و‌نهم لالیگا
شاگردان لوئیس انریکه در دیداری خانگی تیم ختافه را در هم کوبیدند
بارسلونا، ختافه را 6 تایی کرد
شاگردان لوئیس انریکه در دیداری خانگی تیم ختافه را در هم کوبیدند.

هفته بیست‌و‌نهم لالیگای اسپانیا از ساعت 18:30 امروز (شنبه) با برگزاری دیداری بین دو تیم بارسلونا و ختافه پیگیری شد. این بازی که در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شد، با برتری 6 بر صفر آبی‌و‌اناری‌ها همراه شد.

برای بارسا در این دیدار خوان رودریگس (8- گل به خودی)، منیر الحدادی (19)، نیمار (32 و 51)، لیونل مسی (40) و آردا توران (57) موفق به گلزنی شدند. همچنین مسی در دقیقه 11 یک ضربه پنالتی را به هدر داد تا چهارمین پنالتی از هفت پنالتی در این فصل را از دست داده باشد.

شاگردان لوئیس انریکه با این برد 75 امتیازی شدند و یک گام دیگر خود را به دفاع از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها نزدیک کردند.

در چارچوب هیمن رقابت‌ها امشب دو دیدار به شرح زیر برگزار می‌شود:

20:45 سلتاویگو- رئال سوسیه‌داد

23:00 اتلتیکومادرید- دپورتیوو لاکرونیا

در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونا با 75 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال‌مادرید نیز به ترتیب با 64 و 60 امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

منبع:سنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: