کد خبر: ۶۵۴۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
تعداد بازدید: ۴۸۸۰
جواد رضویان که یکی از سه بازیگر برگزیده‌ی تلویزیون ایران از نگاه مخاطبان بود، با بغض اعلام کرد که دیگر در تلویزیون حضور پیدا نخواهد کرد.
رضویان با بغض از تلویزیون خداحافظی کردجواد رضویان که یکی از سه بازیگر برگزیده‌ی تلویزیون ایران از نگاه مخاطبان بود، با بغض اعلام کرد که دیگر در تلویزیون حضور پیدا نخواهد کرد.

در بخش بهترین بازیگر مرد، کامبیز دیرباز بیشترین آرا را به دست اورد و بعد از او به ترتیب محسن تنابنده و جواد رضویان قرار گرفتند.

دیرباز و تنابنده که راهی سفر شده ‌بودند، به‌صورت ویدئویی (ضبط‌شده) از مردم تشکر کردند، اما جواد رضویان به استودیو برنامه‌ی سه ستاره آمد و ضمن تشکر از مردم برای انتخاب او، گفت که این جایزه حسن ختام حضور او در تلویزیون ایران است.

رضویان پیش‌ازاین برنامه‌ی سه شو را به‌عنوان مجری اجرا می‌کرد که تهیه و پخش این برنامه متوقف شد.

رضویان گفت که در حوزه‌های دیگر کماکان نوکری مردم را خواهد کرد، اما دیگر در تلویزیون حاضر نخواهد شد. بازیگر سریال «در حاشیه» در حین خداحافظی با تلویزیون بغض کرد.

خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۱
0
0
سلام، آقای جواد رضویان، چرا از تلویزیون رفتید!!؟؟؟ من واقعا عاشق بازیگری شما هستم، شما یک نابغه در ایفای نقشهای کمدی هستید، واقعا ناراحت شدم این خبر رو خوندم، امیدوارم هر جا که هستید، بهترین باشید و عید شما مبارک باشه.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: