کد خبر: ۶۵۴۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۱۲۳۷
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از لغو اجرا و اعمال طرح های ترافیکی و زوج و فرد پایتخت از امروز(۲۸ اسفند) تا شنبه (۱۴ فروردین ۹۵) خبر داد.
محدودیت‌های ترافیکی پایتخت تا ۱۴فروردین ۹۵ لغو شد
سرهنگ مراد مرادی افزود: دغدغه اصلی پلیس راهور تهران بزرگ در طول ایام تعطیلات نوروز، کنترل سرعت در معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت است.

وی گفت : به همین منظور ۳۷۰ دوربین ثابت و دستی به منظور ثبت تخلف سرعت غیرمجاز خودروها در سطح معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت بکار گرفته می شود.

مرادی گفت : همچنین در این ایام ۵۰ تیم کنترلی پلیس بزرگراه در طول تعطیلات نوروزی به منظور پیشگیری از بروز تخلفات و سوانح رانندگی در سطح شهر تهران حضور دارند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه ترافیکی امروز در سطح شهر تهران مشاهده نمی شود افزود: از برنامه های مهم پلیس راهور تهران بزرگ در ایام تعطیلات نوروزی، حضور در سطح معابر شهر و مراکز تجاری و اداری پایتخت است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار پلیس راهور در مبادی ورودی و خروجی تهران بزرگ خبرداد و گفت: این اقدام به منظور تسهیل تردد و روان سازی ترافیک در این مبادی انجام می شود.

وی همچنین از برنامه ریزی پلیس راهور برای ایجاد نظم و روان سازی ترافیک در روز طبیعیت(۱۳ فروردین ماه) به عنوان یکی دیگر از برنامه های محوری پلیس راهور پایتخت تاکید کرد.

منبع:مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: