کد خبر: ۶۵۴۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
تعداد بازدید: ۹۶۷
هرچقدر به آغاز سال نو نزدیک تر می شویم، بر حجم ترافیک در جاده های کشور افزوده می شود.

افزایش ۷۰ درصدی تردد از صبح امروز/ترافیک سنگین در خروجی‌های تهران

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، بار سنگین ترافیک ورودی شهرها از جمله تهران حکایت از پر رنگ شدن سفرهای نوروی دارد طوری که پلیس هم از افزایش ۷۰ درصدی ثبت تعداد ترددها در مقایسه با روزهای گذشته خبر می دهد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: بار سنگین تردد خودروها از خروجی‌های تهران از دیروز آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

سرهنگ عابدی پیش بینی کرد: تعداد سفرها تا ساعات آینده روندی رو به افزایش داشته باشد.

اما وقتی پای سفر و مسافرت به میان می آید آن هم با خودروی شخصی ، توجه به نکات ایمنی برای سفری امن و آرام بسیار ضروری به نظر می رسد.

مردم از بستن کمربند ایمنی ، رعایت سرعت مطمئنه، نداشتن سبقت غیرمجاز تا انحراف به چپ و صحبت نکردن با تلفن همراه هنگام رانندگی سخن گفتند.

برخی هم از مجهز بودن خودرو به زنجیر چرخ ، رفع نقص فنی و باک پر بنزین برای سفری ایمن و سلامت در جاده های برف گیر گفتند.

امروز نقش همیاران پلیس و همسران رانندگان برای نظارت بر یک رانندگی قانونمند و ایمن پر رنگ بود.

هواشناسی هم از بارش برف در جاده های شمال غربی واقع در استان های آذربایجان غربی و شرقی و باران در محورهای شمالی کشور واقع در استان های گیلان و مازندران خبر داد.

همچنین بر اساس گزارش مرکز مدیریت راه های کشور محور شریانی کندوان در حوزه استان های البرز و مازندران به علت بارش برف سنگین مسدود شده است.

در حالی که در برخی جاده های شمال  و شمال غرب به ویژه در بیشتر معابر کوهستانی شاهد بارش برف و باران هستیم اما سامانه های ثبت تردد در ورودی شهرهای کشور از افزایش لحظه به لحظه سفرهای نوروزی حکایت دارد.

رعایت نکات ایمنی، باک پر بنزین و مجهز شدن به زنجیر چرخ از مهمترین مواردی است که در چنین شرایطی باید به آن توجه ویژه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: