کد خبر: ۶۵۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۱۰۱۴

وزارت نفت در جمع آوری کارت‌های سوخت‌ عجله نکند

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مساله جمع آوری کارت‌های سوخت گفت: به نظر می‌رسد دولت و وزارت نفت در انجام این کار عجله نکنند.

محمد سعید انصاری در گفت‌وگو با ایسنا، در این زمینه اظهار کرد: نباید با این سرعت کاری که بنیان گرفته را از بیخ و بن ریشه‌کن کرد.

وی افزود: در حال حاضر که بنزین به صورت آزاد ارائه می‌شود و فعلا با این سیستم هم کار ادامه داشته لذا فکر نمی‌کنم برای مردم و دولت ضرری داشته باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس همچنین اظهار کرد: بنابراین فکر می‌کنم می‌توانند این کارت‌ها را نگهداری کنند و از آن‌ها استفاده کنند، ممکن است در جایی و برای یکی دو سال آینده همچنان مورد استفاده باشند.

نایب رییس کمیسیون انرژی در پایان یادآور شد: از طرفی جمع آوری کارت‌های سوخت‌ می‌تواند به مساله قاچاق دامن زند؛ در حالی که با وجود کارت‌ها این مساله تقریبا کنترل شده است، لذا معتقدم دولت و وزارت نفت در جمع آوری کارت‌های سوخت‌ عجله‌ای نداشته و با کارشناسی این کار انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: