کد خبر: ۶۵۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
تعداد بازدید: ۱۱۹۶
نرخ افزایش حق بیمه شخص ثالث در سال ۹۵؛ حدود پانزده درصد خواهد بود.
افزایش ۱۵ درصدی حق بیمه شخص ثالثسخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به فرمول محاسبه نرخ حق بیمه که میانگین پنج در هزار حق دیه است؛ این عدد برای سال آینده حدود 950 هزار تومان برای انواع خود رو هاست.


به گفته زارع شرکت های بیمه درخواست افزایش 26 درصدی حق بیمه را داشتند اما بیمه مرکزی با مشورت مجلس فقط با افزایش 15 و 15 صدم درصدی که متناسب با نرخ جدید دیه است  موافقت کرد.

رئیس قوه قضائیه دیروز در بخشنامه ای قیمت دیه کامل در ماه های غیرحرام را از ابتدای سال 1395 به واحدهای قضایی و دادسراهای سراسر کشور ابلاغ کرد.

بر این اساس قیمت دیه کامل در ماه های غیرحرام از ابتدای سال آینده 190 و در چهار ماه حرام سال قمری (  محرم و رجب، ذی‌القعده و ذی‌الحجه) با یک سوم افزایش؛ 253 میلیون میلیون تومان خواهد بود.
  شبکه خبر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: