کد خبر: ۶۵۳۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۱۸۹
در روزهای پایانی سال بازار آجیل و خشکبار که با افزایش تقاضا همراه شده، در مقایسه با قیمت ماه‌های گذشته در بیشتر اقلام با ثبات نسبی همراه بوده است و در میان اقلام مختلف، تخمه ژاپنی بیشترین افزایش قیمت را داشته است.
انواع آجیل که در روزهای پایانی سال  با افزایش تقاضا رو‌برو شده است قیمت‌های متنوعی در بازار دارد و برخی اقلام از جمله تخمه ژاپنی به کیلویی بیش از 40 هزار تومان رسیده است. همچنین قیمت پسته درجه یک که این روز‌ها بحث‌هایی در خصوص افزایش قیمت آن در رسانه‌ها مطرح و عنوان شده که قیمتش به کیلویی 90 هزار تومان رسیده است، در حال حاضر در مغازه‌های مرکز شهر کیلویی 65 هزار تومان عرضه می‌شود و پسته فندقی که جزو پسته‌های درجه دو به حساب می‌آید کیلویی 48 هزار تومان قیمت دارد. به گفته برخی فروشندگان، قیمت‌ انواع آجیل در روزهای پایانی سال تغییر چندانی نداشته است و به گفته آن‌ها به دلیل تولید و عرضه کافی این محصولات، دلیلی برای افزایش قیمت وجود نداشته است.

ثبات نسبی قیمت آجیل در آستانه نوروز
منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: