کد خبر: ۶۵۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۵۳۵
رسانه مشهور "بیلد" آلمان درمورد حضور یا عدم حضور ستاره محبوب ولی نیمکت‌نشین بایرن در لیست لوو برای حضور در یورو از مردم آلمان نظرخواهی کرد.
گوتزه، یورو را از دست خواهد داد؟ این روزها در محافل ورزشی آلمان بیم آن می‌رود گوتزه که تک گل پیروزی‌بخشش در فینال جام جهانی 2014 برزیل مقابل آرژانتین موجب قهرمانی ژرمن‌ها در این تورنمنت شد، اینک در لیست لوو برای سفر به فرانسه قرار نگیرد. 
به گزارش "ورزش سه"،ستاره بایرن بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت، یک ماه است که آمادگی خود را بازیافته، با این حال از سوی پپ گواردیولا فرصت حضور در ترکیب را پیدا نمی‌کند. او در ال‌کلاسیکوی آلمان که همین شنبه بین بایرن و دورتموند برگزار شد هم برای پنجمین بار متوالی 90 دقیقه از روی نیمکت نظاره‌گر تلاش هم‌تیمی‌هایش بود.
با این اوصاف و با نزدیک شدن به زمان برگزاری جام ملت‌های اروپا 2016 بازیکنانی که مدت‌ها از تجربه حضور در میدان دور بوده‌اند، جزو گزینه‌هایی هستند که در معرض تهدید دعوت نشدن به تیم ملی قرار دارند.
 
به همین مناسبت در یک نظرسنجی که نشریه "بیلد" از هواداران فوتبال در آلمان انجام داده است، 73 درصد از شرکت‌کنندگان اعلام کردند اعتقاد دارند که گوتزه در یورو حاضر خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: