کد خبر: ۶۵۸۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
تعداد بازدید: ۱۰۲۵
زردپوشان وستفالن برای فروش مهاجم گابنی خود به شیاطین سرخ، رقمی نجومی تعیین کرده‌اند.
قیمت نجومی دورتموند برای اوبامیانگباشگاه منچستریونایتد که به خرید پیره امریک اوبامیانگ علاقه دارد، برای خرید این مهاجم گابنی با باشگاه بورسیا دورتموند تماس‌‌هایی برقرار کرده اما برای جذب او با قیمتی نجومی مواجه شده است.

اوبامیانگ از سه سال پیش که تیم فوتبال سن‌اتین را به مقصد بورسیا دورتموند ترک کرد، به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است و در مجموع 92 بازی که تا کنون برای زردپوشان انجام داده 52 گل به ثمر رسانده و بهترین گلزن دورتموندی‌ها بوده است. آمار خوب اوبامیانگ سبب شده که او مشتریان فراوانی پیدا کند از جمله منچستریونایتد که طبق ادعای نشریه دیلی‌میل حتی با باشگاه دورتموند هم وارد مذاکره شده هرچند با مانع بزرگی برای خرید مهاجم 26 ساله تیم دوم حال حاضر بوندس‌لیگا روبه‌رو شده است.

به نوشته دیلی‌میل دورتموندی‌ها روی اوبامیانگ 70 میلیون پوند قیمت گذاشته‌اند تا بلکه مشتریان این بازیکن ملی‌پوش که تا سال 2018 با آنها قرارداد دارد را منصرف کنند. اوبامیانگ علاوه بر من‌یونایتد، دو مشتری بزرگ دیگر مانند رئال‌مادرید و چلسی دارد.

توماس توخل، سرمربی دورتموند نگران از هم پاشیده شدن هسته اصلی تیمش است چرا که علاوه بر اوبامیانگ، تعدادی دیگر از مهره‌های کلیدی تیم او از جمله ایلکای گوندوگان که مشتری پرو‌پا قرصی مانند منچسترسیتی دارد و نیز مدافع تیم متس هوملس هم که شایعه پیوستنش به بایرن‌مونیخ شنیده می‌شود، احتمال دارد در پایان فصل از زردپوشان وستفالن جدا شوند.

 تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: