کد خبر: ۶۵۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۲۰۲۸
مدیرعامل رنو پارس ازتغییر خودروی تندر-90 و عرضه آن در بازار ایران در سال آینده خبر داد.
تندر جدید سال آینده وارد بازار ایران می‌شودمدیرعامل رنو پارس ازتغییر خودروی تندر-90 و عرضه آن در بازار ایران در سال آینده خبر داد. پیمان کارگر در مورد وضعیت رنو در بازار خودروی ایران گفت: رنو برنامه‌ دارد تا در ایران به عنوان یک شریک استراتژیک برای خودروسازان ایرانی حضور داشته باشد و در این راه انتقال تکنولوژی چه در زمینه قطعه‌سازی و چه در زمینه ساخت خودرو در دستور کار قرار دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، وی با اشاره به فعالیت‌های رنو با ایران خودرو و ساپیا در سال آینده گفت: در راستای همکاری با ایران خودرو فاز 2 تولید خودروی تندر-90 را از سال آینده در دستور کار خواهیم داشت که در این فاز با همکاری ایران خودرو تندر-90 با فیس لیفت (تغییر ظاهر خودرو) انجام گرفته بر روی آن وارد بازار می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی‌بر اینکه آیا این فیس لیفت همان تغییرات انجام گرفته در رومانی است یا خیر گفت: فیس لیفت انجام شده با سرمایه‌گذاری‌هایی که در این بخش انجام گرفت، برای اولین بار در ایران انجام می‌شود که در آن 35 درصد از خودرو تغییر خواهد کرد. مدیرعامل رنو پارس در پاسخ به پرسش دیگری مبنی‌بر اینکه آیا در بخش فنی خودرو نیز تغییراتی انجام می‌شود،گفت: در تندر-90 جدید به سمت استفاده از گیربکس اتوماتیک در حال حرکت هستیم که در این زمینه هم‌اکنون کاملا به روز هستیم. وی ادامه داد: بحث اصلی در فیس لیفت این خودرو تغییرات در بخش‌های داخلی و نمای عقب و جلوی خودرو است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: