کد خبر: ۶۵۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۱۵۵
نیمه‌نهایی لیگ‌برتر والیبال؛
بانک‌سرمایه با شکست ثامن‌الحجج خراسان به فینال نهایی لیگ‌برتر والیبال صعود کرد ولی کار پیکان و شهراری ارومیه به بازی سوم کشید.

بانک‌سرمایه با کارخانه به فینال رسید/پیکان پیمان پشت سد یاران معروفدیدارهای برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست امروز (یکشنبه) در شهرهای مشهد و ارومیه پیگیری شد که در سالن مهران‌مشهد تیم‌های ثامن‌الحجج خراسان و بانک‌سرمایه به مصاف هم رفتند که شاگردان جبار قوچان‌نژاد با پذیرش شکست 3 بر یک برابر میهمان خود از راهیابی به دیدار نهایی بازماندند.

تیم بانک‌سرمایه در ست نخست این مسابقه 28 بر 26 مغلوب ثامن شد اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 22 و 25 بر 20 به پیروزی رسید تا به دیدار نهایی این رقابت ها صعود کند. این مسابقه 130 دقیقه طول کشید و دو هزار و 500 تماشاگر در سالن مهران مشهد داشت.

محمد شاهمیری و وحید پورکاشیان به عنوان داور اول و دوم، محمد حسن خوشدل و حمید حق‌بین به عنوان ناظران، قضاوت و نظارت این دیدار را بر عهده داشتند. مصطفی کارخانه سرمربی بانک‌سرمایه در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

بازگشت یاران معروف مقابل پیکان‌پیمان

همچنین تیم شهرداری ارومیه امروز میزبان پیکان‌تهران بود و 3 بر یک حریف خود را شکست داد تا امیدش به صعود زنده بماند. این مسابقه که 130 دقیقه طول کشید بیش از پنج هزار تماشاگر داشت. شاگردان جهانگیر سیدعباسی سرمربی شهرداری در ست دوم این مسابقه 28 بر 26 مغلوب پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها شدند اما ست‌های اول، دوم و سوم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 14 به پیروزی رسیدند.

پیکان با پذیرش این شکست چهارشنبه 12 اسفندماه در دیدار سوم میزبان شهرداری خواهد بود تا تیم صعود کننده در این مسابقه مشخص شود. ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و شهباز صدری و یونس حسن‌زاده نیز نظارت بر این دیدار حساس را بر عهده داشتند.

سعید معروف از شهرداری ارومیه و نیکولای نیکولف از پیکان در این دیدار از داور نخست مسابقه کارت قرمز دریافت کردند. همچنین ورمیلیو و فرهاد سال افزون از تیم پیکان تهران کارت زرد دریافت کردند.

منبع: ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: