کد خبر: ۶۵۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
تعداد بازدید: ۵۰۱
بانک مرکزی اعلام کرد
بازپرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج تا سقف۲۰۰میلیون ریال افزایش می یابد.
در آستانه سال نو و  به منظور تسریع در فرآیند بازپرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج، مقرر شده است سقف های  تسویه و پرداخت حساب ها افزایش یابد.
این گزارش می افزاید: طی هفته‌ آینده و در چارچوب شیوه نامه بانک مرکزی و  برنامه زمان بندی اعلام شده در اطلاعیه بانک عامل، سقف مبالغ قابل پرداخت به 150 و200 میلیون ریال خواهد رسید.
گفتنی است سپرده‌ گذاران واجد شرایطی که مانده حساب های آنان تا سقف 200 میلیون ریال باشد، می توانند ضمن بستن حساب های خود در تعاونی، نسبت به اخذ گواهی تسویه حساب اقدام و پس از مراجعه به بانک عامل،حداکثر تا سقف مبلغ تعیین شده به ازای هر مشتری دریافت کنند.
همچنین، فرآیند ارزیابی املاک و مستغلات این تعاونی آغاز شده است و پس از مشخص شدن میزان منابع حاصل از اعطای تسهیلات به پشتوانه این وثایق، نسبت به پرداخت مبالغ بالاتر برنامه ریزی‌ و اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
0
. سلام- برای چندمین بار مشکلم را مطرح می کنم ولی ترتیب اثر ندادید .از بانک مرکزی و ودولت که ناامید شدیم چون قرار نیست مشکل سپرده گذاران ثامن الحجج را حل و فصل کند . مشکلات عمده سپرده گذاران ثامن الحجج 1- تاخیر طولانی در باز پرداخت سپرده ها 2- تعلق نگرفتن سود بعد از بهمن ماه سال 94 ، 3- کاهش نرخ سود برای ماههای قبل از بهمن 94، 4- تهاتر بی حساب و کتاب سپرده و وام ، سپرده گذارانی که همزمان وام نیز دارند بیشتر ضرر را کرده اند، بنده 70500000 تومان سپرده در این موسسه داشتم و 54 میلیون تومان وام گرفتم . بنده از محل سود سپرده و پرداخت ما به تفاوت 165 هزار تومانی ، 15 قسط 1650000 پرداخت کردم ، جمعا 24750000 تومان ، اما در زمانی دریافت گواهی تسویه نه تنها سود چند ماه را ندادند و سود ماه قبل ا بهمن 94 را کاهش دادند تمام مبلغی که بنده پرداخت کرده بودم را به حساب سود وام 54 میلیون لحاظ کرده و خالص گواهی تسویه بنده را فقط 19 میلیون لحاظ کردند با این وضعیت بنده 22 میلیون تومان بدون احتساب سود چند ماه ضرر کردم این شیوه تهاتر دلبخواهی و بدون نظارت بانک مرکی و در حقیقت با چراغ سبز بانک مرکزی صورت گرفته ،بنده و خیلی از سپرده گذارانی که همزمان وام داشتند بیشترین ضرر می کنیم ثانیا به علت پرداخت نکردن اقساط جریمه دیر کرد از ما دریافت شده است در صورتی که ما از محل سود سپرده اقساط را پرداخت می کردم کجاست نظارت و عدالت !
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: