کد خبر: ۶۵۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۸۵۰
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: مرحله دوم تسهیلات بدون بهره و ضامن به بازنشستگان این سازمان با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال بزودی آغاز می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین، سید تقی نوربخش درباره جزئیات دومین مرحله تسهیلات بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار داشت: تسهیلات دو تا 3 میلیون تومانی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی بزودی آغاز می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی 2 میلیون و 700 هزار نفر بیمه شده دارد، افزود:در مرحله نخست 400 میلیارد ریال برای تسهیلات بازنشستگان در نظر گرفته شده بود که حدود 200 هزار نفر از این وام‌ها استفاده کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در مرحله دوم 300 میلیارد ریال اختصاص یافته است که پیش‌بینی می‌شود حدود 150 هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر از این تسهیلات استفاده کنند.
نوربخش ادامه داد: متقاضیان دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به شعبات سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: