کد خبر: ۹۹۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۴ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۴۸

اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتال

بانک ایران‌ زمین با ارائه خدمات گسترده بانکی و مالی، موفق به جلب اعتماد بیش از یک میلیون و سیصد هزار مشتری شده است.

اعتماد گسترده مشتریان به بانک ایران‌ زمین در بهره‌ برداری از خدمات حضوری و دیجیتالبه گزارش خبرداغ به نقل ازروابط عمومی بانک ایران‌ زمین؛ حضور مستمر و روزانه بیش از بیست هزار مشتری در شعب این بانک، بیانگر نقش مؤثر و جایگاه معتبر بانک ایران‌ زمین در نظام بانکی کشور است.

در کنار خدمات حضوری، ثبت بیش از دویست هزار مراجعه غیرحضوری روزانه و انجام یک میلیون تراکنش در بسترهای دیجیتال، نشان می‌دهد استفاده از خدمات نوین این بانک به شکل قابل توجهی افزایش داشته است.

برهمین اساس در سال گذشته پلتفرم‌های دیجیتال بانک ایران‌ زمین بیش از چهارده میلیون بار مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

این سطح از استقبال نشان‌دهنده اعتماد جدی مشتریان به زیر ساخت‌ های فناورانه و خدمات نوین بانک ایران‌ زمین است؛ زیر ساخت‌ هایی که با هدف سهولت، امنیت و سرعت در ارائه خدمات مالی توسعه یافته‌اند و امکان انجام اغلب امور بانکی را بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم می‌کنند.

اپلیکیشن‌ ها و سامانه‌ های دیجیتال بانک ایران‌ زمین به‌ صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و حتی خدماتی همچون بازگشایی حساب نیز از طریق آن‌ها به صورت غیرحضوری قابل انجام است.

بانک ایران‌زمین تأکید دارد که با توسعه مداوم فناوری‌های نوین و ارتقای کیفیت ارائه خدمات، به مسیر خود در بهبود تجربه مشتری و گسترش خدمات کارآمد در سراسر کشور ادامه خواهد داد.

آدرس کوتاه شده: https://izbank.ir/s/mfaH7T
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.