کد خبر: ۹۷۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
تعداد بازدید: ۸۲
قیمت لیر ترکیه به دو هزار تومان نزدیک شد.

قیمت لیر ترکیه در ۶ آبان ۱۴۰۳/ قیمت ارز همسایه غربی در سه ماه چقدر تغییر کرد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در ششمین روز از آبان بهای هر لیر ترکیه در محدوده ۱۹۳۰ تومان قرار گرفت.  

 

 بهای هر لیر ترکیه با کاهشی بیست تومانی در بازار مواجه بود. بر این اساس براوردها حاکی از آن است که قیمت هر لیر ترکیه در روزهای مشابه سه ماه گذشته یعنی در تاریخ یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳  با رقم ۱۷,۹۰۰ ریال داد و ستد شده بود که مقایسه قیمت روز جاری با آن، بیانگر افزایش ۸.۳۷ درصدی یا ۱,۵۰۰ ریال لیر ترکیه نسبت به سه ماه گذشته است.  

بر این اساس هر لیر ترکیه در روزهای مشابه سال گذشته یعنی در تاریخ شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲  با رقم ۱۸,۵۰۰ ریال داد و ستد شده بود که مقایسه قیمت روز جاری با آن، بیانگر افزایش ۴.۸۶ درصدی یا ۹۰۰ ریال لیر ترکیه نسبت به سال گذشته است. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: