کد خبر: ۹۷۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۱۰۳
یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وفاق به معنای به کارگیری عناصر بدنام و معلوم الحال و محکومان امنیتی نیست، عنوان کرد: وفاق به معنی به کارگیری کسانی‌که در عرصه‌های مختلف بحران‌های داخلی و خارجی در کنار دشمنان این نظام بودند و آسیبی به کشور رساندند نیست.

احمدی: وفاق یعنی همه برای مشکل معیشتی و اقتصادی مردم بسیج شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه‌شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳ صحن مجلس در نطق میان دستور خود اظهار کرد: در این روزهای بسیار سخت که سگ‌های هار منطقه رژیم جعلی کودک کش اسرائیل با حمایت گرگ خون آشام شیطان بزرگ به نسل کشی زنان و کودکان بی‌گناه روی آورده‌ است و هیچ محل امنی برای انسان‌های بی‌گناه حتی در بیمارستان‌ها و چادرها قائل نیست اعلام می‌کنیم ما رزمندگان و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و ملت بزرگ ایران در کنار ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و لبنان ایستاده‌ایم؛ اگر مرد میدان هستید با رزمندگان بجنگید اما ثابت کردید که مرد میدان نیستید بلکه در کشتن کودکان و زنان بی‌گناه دیوانه وار سبقت می‌گیرید. ننگ و مرگ بر رژیم جعلی کودک‌کش.

وی در ادامه نطق خود با بیان اینکه وفاق به معنای به کارگیری عناصر بدنام و معلوم الحال و محکومان امنیتی نیست، عنوان کرد: وفاق به معنی به کارگیری کسانی‌که در عرصه‌های مختلف بحران‌های داخلی و خارجی در کنار دشمنان این نظام بودند و آسیبی به کشور رساندند نیست. نگذارید خیل عظیم مردم متدین و وطن دوست به فراموشی سپرده شوند؛ نگذارید عده‌ای موجبات عصبانیت و دو قطبی شدن بیشتر جامعه را فراهم کنند.

این نماینده مجلس خطاب به رئیس جمهوری گفت: آقای رئیس جمهور می‌دانم که شما به دنبال انسجام بیشتر و وفاق ملی هستید اما وفاق یعنی همه برای مشکل معیشتی و اقتصادی مردم بسیج شوند، برای ایجاد اشتغال جوانان کشور تلاش کنند، برای ازدواج جوانان و جوانی جمعیت لحظه‌ای درنگ نکنند و وفاق یعنی اجرای حکم خدا، ایثار، گذشت، فداکاری و امر به معروف و نهی از منکر.

احمدی با بیان اینکه از رئیس جمهور انتظار داریم که با شتاب بیشتری برای احیای کارخانجات بزرگ و کارگاه‌های تولیدی کوچکتر اقدام نمایند، بر لزوم حمایت از بخش‌های صنعت کشاورزی و دامداری حوزه انتخابی خود تاکید کرد.

وی همچنین عنوان کرد: تورم و گرانی و نوسانات قیمت‌ها نباید موجب اختلال در آرامش ملت و ناامیدی در فقدان توانایی تامین معیشت عمومی گردد. معیشت مردم و اقتصاد زندگی آنها باید مورد توجه جدی دولت قرار بگیرد. افسارگسیختگی قیمت‌ها و عدم نظارت دقیق بر بازار باعث نگرانی و اعتراض مردم شده است. از دولت انتظار داریم در حوزه مسکن ساخت و اجاره بها نظارت بیشتر داشته باشد تا همه بتوانند امید به خانه‌دار بودن و تجربه کنند بانک‌ها نیز باید پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را تسریع بخشند و برای رفع موانع تولید شتاب کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: