کد خبر: ۹۷۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۱۶۰
روح اله متفکر آزاد، نماینده «تبریز،آذرشهر و اسکو» در مجلس دوازدهم، متولد سال ۱۳۶۱ و اولین حضور خود در پارلمان را در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی تجربه کرده است.

روح الله متفکر آزاد؛ صاحب ۸ درصد رأی کیست؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ روح الله متفکر آزاد، نماینده «تبریز،آذرشهر و اسکو» در مجلس دوازدهم،  متولد سال ۱۳۶۱ و دارای مدرک تحصیلی دکترای زیست شناسی(بیوشیمی) از دانشگاه کانازاوای ژاپن است.

نماینده تبریز،آذرشهر و اسکو، پیش از دوره دوازدهم، سابقه حضور در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه خود دارد.

وی در دوره دوازدهم از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان آذربایجان شرقی موفق به کسب ۱۰۹ هزار و ۸۹۹ رأی از مجموع ۴۰۱ هزار و ۶۱۳ رأی شده است، که نسبت این آراء به کل تعداد واجدین شرایط در شهر تبریز، آذرشهر و اسکو که «یک میلیون و ۳۵۸ هزار و ۷۵ نفر بوده است» چیزی نزدیک به «۸ درصد» است.

عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، ریاست فراکسیون دانشگاهیان مجلس، دبیری فراکسیون کشورهای عضو اکو، سخنگوی فراکسیون حمایت از تولید در مجلس و نایب رییسی فراکسیون جبهه مقاومت از دیگر سوابق کاری وی در نخستین حضورش در مجلس است.

متفکر آزاد هم اکنون عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس دوازدهم است. وی اصولگرا و عضوی از «فراکسیون انقلاب اسلامی» در مجلس دوازدهم است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: