کد خبر: ۹۷۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
تعداد بازدید: ۶۲
هافبک اسبق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در آسیا به اندازه فوتبال خوبی که بازی می کند، نتیجه نگرفته است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ سعید آقایی: پرسپولیس امروز (دوشنبه) در یک بازی حساس از هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر می‌رود. سرخپوشان از 2 بازی ابتدایی خود در لیگ نخبگان یک باخت و یک تساوی کسب کرده‌اند و هنوز موفق به کسب پیروزی نشده‌اند.

محمود کلهر هافبک سالهای دور پرسپولیس در گفتگو با خبرآنلاین درباره شرایط سرخ ها در فصل جاری اظهار داشت: پرسپولیس در فصل جاری نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. حضور نفرات جوان، باتجربه و باکیفیت در اسکواد این تیم و در پستهای کلیدی سبب شده تا سرخ ها از منظر فنی شرایط مطلوبی داشته یاشند. خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس نیز انتخاب بسیار خوبی برای این تیم بود و مجموعه این عوامل سبب شده تا پرسپولیس فوتبال باکیفیتی را ارائه دهد.

وی درباره گاریدو افزود: گاریدو یک مربی بادانش و باکیفیت است. وی از سطح اول فوتبال دنیا به ایران آمده و توانسته در پرسپولیس اثر خود را بگذارد. سبک و استراتژی و فلسفه مربیگری گاریدو عالیست و به پرسپولیس نیز نزدیک است و همین سبب شده تا از پرسپولیس یک تیم متفاوت بسازد. او ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان برقرار کرده او همچنین مدیریت فوق العاده ای دارد و با وجود تعدد بازیکن زیاد و باکیفیت توانسته کنترل رختکن را در دست بگیرد و پرسپولیس درگیر حاشیه نشود. پرسپولیس یک فوتبال رو به جلو و با طراوت ارائه می کند و این نتیجه حضور گاریدو است.

او درباره بازی های لیگ نخبگان آسیا گفت: پرسپولیس در آسیا به اندازه فوتبال خوبی که بازی می کند، نتیجه نگرفته. حتی در روزی که پرسپولیس برابر الاهلی باخت، بازی جذاب و تهاجمی ارائه کرد. البته در روز بازی با پاختاکور پرسپولیس مثل همیشه نبود و این بیشتر به کیفیت بد زمین و بارش باران ارتباط داشت. چرا که پرسپولیس روی زمین بازی می کند و کیفیت زمین مولفه مهمی است که متاسفانه در ایران فعلا نداریم. معتقدم در بازیهای آتی به ویژه همین بازی با السد پرسپولیس به لیگ نخبگان باز می گردد.

مسی و رونالدو هم مثل بیرانوند حاشیه نداشتند!

مسی و رونالدو هم مثل بیرانوند حاشیه نداشتند!

هافبک اسبق سرخ ها با اشاره به جدایی بیرانوند از پرسپولیس و حواشی متعددی که پیرامون آن رخ داد و هنوز هم اداره دارد، بیان کرد: بیرانوند بازیکن بزرگی است که در موفقیت های چند فصل اخیر نقش کلیدی داشته و بدیهی است که جدایی بازیکن بزرگ حاشیه بزرگی هم دارد. اما جدایی بیرو از پرسپولیس قشنگ نبود. می شد بیرو خیلی بهتر از پرسپولیس جدا شود. هیچ بازیکنی قرار نیست تا ابد در یک تیم بماند. رونالدو و مسی هم بعد از یک دهه از رئال و بارسا جدا شدند اما به رغم این همه محبوبت و اهمیت، این اتفاقات و حواشی که بیرو داشت، برای آنها رخ نداد. متاسفانه این مشکل در فوتبال اپیدمی شده چرا که در فوتبال ایران آکادمی نداریم که به بازیکنان از دوران کودکی و نوجوانی علاوه بر المان های فنی، مباحث رفتاری و اخلاقی را به بازیکنان آموزش دهد.

کلهر درباره خریدهای پرسپولیس در فصل جاری بیان کرد: همیشه عادت داشتیم که پرسپولیس در هر فصل چند بازیکن بی کیفیت را خریداری کند اما خریدهای امسال واقعا عالی و بی نظیر بوده و سبب شده تا اسکواد پرسپولیس پرستاره شده و هیچ نقصی نداشته باشد. مثلا بعد از جدایی بیرو، همه هواداران ماتم گرفته بودند اما گندوز یک خرید فوق العاده بود که هیچ نقصی ندارد و از بیرو هم بهتر است. او بازی با پای خیلی خوبی دارد و خیلی خوب با دفاع هماهنگ شده و حتی در تیم ملی الجزایر هم فیکس بازی می کند. با این وجود من میلاد محمدی را بهترین خرید پرسپولیس در فصل جاری می دانم. او بسیار تاثیرگذار است و در سمت چپ پرسپولیس خوش می درخشد. او حتی از عبدالکریم حسن هم بهتر است. حسن در برگشت ها ضعیف بود اما میلاد هم در دفاع و هم در حمله عالیست و بالانس بازی می کند.

هافبک اسبق سرخ ها درباره خط هافبک پرسپولیس در فصل جاری گفت: نقطه قوت پرسپولیس در فصل جاری هافبک این تیم است. گاریدو به تلفیقی از هافبک قدرتی و فانتزی اعتقاد دارد و از همین رو بازیکنی مثل ریگی را در کنار رفیعی یا سلمانی بازی می دهد. شیفت از دفاع به خط حمله در پرسپولیس خیلی خوب انجام می شود و این تاثیر خط هافبک پرسپولیس است.گاریدو معمولا براساس آرایش و سیستم و تاکتیک حریف پلن و ارنج تیمش را انتخاب می کند و با توجه به تعدد مهره های باکیفیت دست او برای انتخاب هر نوع ارنج و حتی سیستم باز است.

مسی و رونالدو هم مثل بیرانوند حاشیه نداشتند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: