کد خبر: ۹۷۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
تعداد بازدید: ۷۷
رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتوبوس‌های وارداتی از چین هنوز در گمرک بوده و ترخیص و بارگیری نشده‌اند ضمن اینکه این اتوبوس‌ها توسط شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت خریداری شده است.

بالاخره اتوبوس‌های برقی تهران در گمرک هست یا نیست؟/ عده‌ای نمی‌خواهند تهرانی‌ها راحت سوار اتوبوس شوندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی چمران روز یکشنبه در دویست و هفتاد و چهارمین جلسه شورای شهر اظهار کرد: اتوبوس‌های خریداری شده‌ای که هنوز در گمرک است، به نام شرکت واحد بوده و نامی از شهرداری تهران وسط نیست؛ مشکل گمرک این است که متولی خرید اتوبوسرانی باشد لذا با ارائه اسناد مربوطه در حال رفع این مشکل و ترخیص آنها هستیم.

بنابر گزارش ایرنا، وی افزود: بنده فکر می‌کنم عده‌ای نمی‌خواهند مردم تهران به راحتی سوار اتوبوس و مترو شوند، البته امیدوارم اینطور نباشد و همه کمک کنند تا ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت هر چه زودتر به وسایل نقلیه جدید مجهز شود.

وی در بخش دیگری گفت: وزارت کشور صدها مشکل دارد و نمی‌توان انتظار داشت در همه امور ورود کند؛ وقتی شهرداری‌ها خودکفا شده و بالای سر آنها شورا قرار دارد و فقط باید در جایی که نیاز است از وزارت کشور کمک گرفت و نباید انتظار داشت که در همه مسایل ما خود را سهیم بدانند.

به گزارش ایرنا، پیشتر گمرک جمهوری اسلامی در واکنش به ادعای خاک خوردن تاکسی و اتوبوس‌های برقی تهران در گمرک شهید رجایی اعلام کرده بود: هیچگونه محموله خودروهای برقی از طرف شهرداری تهران در روزهای اخیر به گمرک شهید رجایی اظهار نشده است.

گمرک شهید رجایی بندرعباس از مسئولان شهرداری تهران درخواست کرده است تا در صورت وجود چنین محموله‌ای در محوطه‌های بندری و صدور قبض انبار، با اسناد و مدارک و مجوز ورود و ثبت سفارش از وزارت صمت و مجوزهای مرتبط در سریع‌ترین زمان ممکن به مسئولان گمرک شهید رجایی بندر عباس مراجعه کنند.

انتخاب ۵ نقطه برای آرامستان های جدید تهران

رییس شورای اسلامی شهر تهران از انتخاب ۵ نقطه برای آرامستان‌های جدید در پایتخت خبر داد و یادآور شد: دستور دادیم که مشکلات و مطالعات ترافیکی ۲ نقطه از این تعداد را بررسی و به شورا ارائه کنند؛ همچنین سه نقطه دیگر تصویب شده و شهرداری باید پیگیر اجرایی کردن برنامه‌های خود در این مناطق باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: