کد خبر: ۹۷۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۶۳
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: خرید بی‌دلیل و تقاضای غیرضروری در بازار ارز جز اینکه دلالان و سودجویان را به اهداف خود برساند، عایدی دیگری ندارد و این مردم هستند که دچار ضرر و زیان خواهند شد؛ چرا که قیمت‌ها دوباره به روال عادی باز می‌گردد.

هشدار سنگین یک نماینده از خطر بزرگ برای خریداران ارز/ قیمت دلار در روزهای آینده قرار است چه تغییری کند؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ محمد بهرامی با اشاره به وضعیت بازار ارز در یک سال گذشته اظهار کرد: در یکسال گذشته بازار ارز شرایط با ثبات‌تری پیدا کرده و دیگر خبری از تلاطم‌ها و نوسانات سال‌های قبل نیست که با هر اتفاق سیاسی و غیراقتصادی کوچکی رخ می‌داد.

وی در گفت‌وگو با مهر افزود: در سالیان گذشته بازار ارز نوسان و بی‌ثباتی زیادی داشت؛ اما در یک سال گذشته این نوسانات و تغییر قیمت‌ها به حداقل رسیده و بازار ارز ثبات خوبی را تجربه کرده و این در حالی است که اتفاقات سیاسی-امنیتی-نظامی بسیاری در کشور و منطقه رخ داده است.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به شهادت شهید نصرالله و عملیات وعده صادق ۲ ایران علیه اسرائیل، تاکید کرد: درباره تغییر قیمت ایجاد شده در بازار ارز باید بگویم که این نوسانات اندک همانند موارد قبلی در یک سال گذشته موقتی و کوتاه مدت خواهد بود و پس از چند روز بازار به ثبات خواهد رسید.

 

بهرامی همچنین از بهبود وضعیت ارز تخصیصی به پتروشیمی‌ها و همچنین عرصه ارز آن‌ها در نیما خبر داد و گفت: امروز تخصیص ارز و بازگشت ارزهای صادراتی به این حوزه شرایط قابل قبولی پیدا کرده و نسبت به قبل بهتر شده است که این مورد در کنار افزایش درآمدهای نفتی و ثبت تراز تجاری مثبت کشور، نشان از دست پر بانک مرکزی در مدیریت بهتر بازار ارز دارد.

عضو هیات رییسه کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: خرید بی‌دلیل و تقاضای غیرضروری در بازار ارز جز اینکه دلالان و سودجویان را به اهداف خود برساند، عایدی دیگری ندارد و این مردم هستند که دچار ضرر و زیان خواهند شد؛ چرا که قیمت‌ها دوباره به روال عادی باز می‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: