کد خبر: ۹۷۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۴۴
علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور، رویکرد دولت را حمایت حداکثری از مجموعه نیروهای مسلح خواند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور تاکید کرد: دولت و نیروهای مسلح در زمینه مقابله با دشمن و تهدیدات خارجی رویکرد مشترک و یکسانی را در پیش خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در پاسخ به اینکه واکنش دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورت شیطنت احتمالی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان چگونه خواهد بود، اظهار کرد: در این زمینه هیچ تفاوتی میان موضع رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و مجموعه نیروهای مسلح کشورمان وجود نخواهد داشت و اگر شیطنتی از رژیم صهیونیستی علیه کشورمان صورت بگیرد، دولت با تمام ظرفیت‌ها حامی تصمیم کلان نظام و پشتیبان نیروهای مسلح خواهد بود.

دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور، رویکرد دولت را حمایت حداکثری از مجموعه نیروهای مسلح خواند و تاکید کرد: دولت و نیروهای مسلح در زمینه مقابله با دشمن و تهدیدات خارجی رویکرد مشترک و یکسانی را در پیش خواهند گرفت. 

وی دولت را پیشتاز و پیشگام دفاع از حیثیت و عزت ملی خواند و تاکید کرد: پاسخ ندادن به رژیم صهیونیستی باعث جری شدن این رژیم و  گسترده‌تر شدن سیاست‌های ژئوپولیتیکی آن‌ها خواهد شد که در نهایت ایران و مزیت‌های بزرگ ما را محدود خواهد کرد.

ربیعی به ابعاد موقعیت کشورمان در منطقه پرداخت و گفت: اقتدار ایران در منطقه تنها در بعُد نظامی نیست بلکه آینده اقتصاد ایران وابسته به حضور فعال و تاثیرگذار امروز آن در منطقه است تا بتواند جایگاه خودش را تثبیت کند. 

دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور گفت: ما تاریخ را می‌دانیم و آگاه هستیم که اگر ضعفی از خودمان نشان دهیم شرایط برای نسل‌های آینده از بین می‌رود. عزت ایران بخاطر بعُد معنویت آن است و این مبارزه آثار تاریخی و ژئوپولیتیکی دارد و به آینده ایران مرتبط است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: