کد خبر: ۹۷۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۸
تعداد بازدید: ۵۳
رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: مجلس و دولت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر در وضعیت سهمیه و قیمت بنزین ندارند.

تصمیم نهایی مجلس و دولت درباره قیمت بنزین اعلام شد/ سهمیه بنزین چه تغییری می‌کند؟ + جزییاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ حجت‌الاسلام موسی احمدی با تاکید بر اینکه نه در دولت و نه در مجلس و به ویژه کمیسیون انرژی هیچ تصمیمی برای کاهش یا افزایش سهمیه بنزین و قیمت آن گرفته نشده است، اظهار کرد: مجلس و دولت در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تغییر در وضعیت سهمیه و قیمت بنزین ندارند.

وی ادامه داد: بهینه‌سازی مصرف سوخت و انرژی در کشور بسیار مهم است. باید فرهنگ‌سازی مصرف انرژی در کشور مورد توجه جدی باشد. بنده قرار است به زودی دیداری با رئیس سازمان صدا و سیما داشته باشم و یکی از محورهای بحث قطعاً آن است که صدا و سیما برنامه‌هایی برای فرهنگ‌سازی مصرف انرژی داشته باشد

 

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درست است که امروز قیمت یک لیتر بنزین به اندازه نیم لیتر آب هم نیست، اما باید به مردم واقعیت‌های کشور در حوزه انرژی و بنزین گفته شود تا صرفه جویی در مصرف انرژی مورد توجه همه باشد و باید جلوی هدررفت انرژی و بنزین گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: