کد خبر: ۹۷۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲
تعداد بازدید: ۵۳
مدیرعامل بانک شهر، پایبندی به صداقت و اعتمادسازی را سرلوحه اقدامات بانک شهر طی سال های اخیر برشمرد و تاکید کرد: خدمات متمایز و دستاوردهای این بانک به عنوان بانکی جوان در شبکه بانکی کشور، آن را به بانک مورد اعتماد صنایع مختلف تبدیل کرده است.
بانک مورد اعتماد صنعت پتروشیمی هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی با سفر به بندرماهشهر و حضور در پایتخت پتروشیمی کشور ضمن دیدار و گفت و گو با مدیران ارشد این صنعت، به تشریح ظرفیت های بانک شهر و بررسی افزایش تعاملات میان طرفیت پرداخت.
دکتر احمدی با اشاره به حمایت های مهم، مثمرثمر و تاثیرگذار این بانک از توسعه صنعت پتروشیمی در کشور طی 3 سال گذشته، گفت: امروز با طراحی و خلق محصولات متمایز و کاربردی متناسب با نیاز ‏شرکت‌های پتروشیمی، توانسته ایم به بانک مورد اعتماد فعالان این صنعت تبدیل شویم.
وی با تاکید بر اینکه ابزاری نوین و رویکردی جدید در تأمین مالی سرمایه در گردش شرکت های بزرگ تولیدی داریم، افزود: با توجه به جایگاه صنعت استراتژیک پتروشیمی در ارز آوری و توسعه اقتصادی کشور، پرداخت تسهیلات و تامین مالی به صورت سنتی توسط شبکه بانکی دیگر جوابگوی نیازهای این صنعت نیست.
مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان ساخت: «برات کارت» بانک شهر با ویژگی های جدید، ابزاری کاربردی برای تسهیل تامین مالی بنگاه های اقتصادی است که می تواند ضمن افزایش شفافیت و نظارت پذیری جریان مالی؛ این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد تا در تاریخ های سررسید معین نسبت به تسویه بدهی با ذینفعان اقدام کنند.
دکتراحمدی در پایان گفت: بانک شهر در تعامل و همکاری با شرکت‌های پتروشیمی نگاه ملی داشته و ‏در تلاش است با توانمندی های خود، این صنعت پرافتخار را در طرح‌های توسعه‌ای یاری کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: