کد خبر: ۹۷۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۶۸
تاجگردون در واکنش به تهدید پزشکیان توسط یک نماینده مجلس گفت: به‌نظرم بیشتر به جوک شباهت دارد و ایشان فرایند تذکر، سوال و عزل رئیس جمهور را نمی‌داند.

تاجگردون: تهدید پزشکیان به عزل از ریاست جمهوری به جوک شبیه است /در شرایط حساس، آب به آسیاب دشمن می ریزندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ کامران غضنفری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، عضو جبهه پایداری روز گذشته با اشاره به حضور محمد جواد ظریف در دولت پزشکیان گفت: «پزشکیان با علم به قانون، برای ظریف که دو فرزندش تابعیت آمریکا را دارند، حکم معاونت راهبردی را صادر می کند، یعنی مرتکب یک جرم شده است. چند بار نمایندگان مجلس در این مورد هشدار دادند که این کار خلاف قانون است. »

وی تاکید کرد: « ما در مجلس این موضوع را به رئیس جمهور اخطار خواهیم داد که اگر هرچه سریعتر این حکم را لغو نکند، از طریق قوه قضاییه اقدام خواهیم کرد. آن وقت آقای پزشکیان باید بیاید و جواب دهد. که مسلما جوابی ندارد و نهایتا به ۵ تا ۱۵ سال محرومیت از حقوق اجتماعی هم محکوم خواهد شد. اگر این اتفاق بی‌افتد یعنی آقای پزشکیان عملا از ریاست جمهوری خلع شده است

تهدید رئیس جمهوری توسط یک نماینده مجلس با واکنش‌هایی از سوی چهره‌های سیاسی روبه‌رو شد. آنچنان که غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران در مجلس در واکنش به تهدید پزشکیان به خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: «من هم در خبرها خواندم که یکی از نمایندگان تهران این فرمایش را فرمودند. به‌نظرم بیشتر به جوک شباهت دارد و ایشان فرایند تذکر، سوال و عزل رئیس جمهور را نمی‌داند.»

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت:«بهتر است ایشان مطالعه‌اش را در خصوص قوانین بیشتر کند و روح جامعه‌ای که نیاز به آرامش و تمرکز بر موضوعات اصلی و مهم دارد را آزار ندهد.»

وی ادامه داد: «اینگونه افراد همیشه در سیستم بودند و خواهند بود. کسانی که شعار پیروی از رهبری را می‌دهند و خلاف آن عمل می‌کنند و درست در موقع حساس آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و اگر چه همیشه با برخورد حکیمانه رهبری روبه‌رو می‌شوند. جدی نگیرید و این نوع فرمایشات نشان‌دهنده نداشتن دغدغه مردم است.»

تاجگردون تاکید کردند: «اگر با مردم و بالاخص مردم زجر کشیده و آسیب پذیر که دغدغه زندگی دارند، روبه‌رو می‌شدند این حرف‌ها را نمی‌زدند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: