کد خبر: ۹۷۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
تعداد بازدید: ۶۷
لیلا بلوکات در آخرین دادگاه از تمام اتهامات تبرئه شده و می‌تواند به مانند سابق به فعالیت‌های هنری و اجتماعی خود بپردازد.

خانم بازیگر تبرئه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از کانال خبرفوری، لیلا بلوکات بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون، سال گذشته به اتهام «کشف حجاب و جریحه‌دار نمودن اخلاق و عفت عمومی از طریق انتشار تصاویر در فضای مجازی با وصف کشفِ حجاب و برداشتنِ پوشش شرعی و قانونی بر خلاف هنجارها و ارزشهای دینی و ملی» با دستور دادستان تهران و پس از تحقیقات و دستور صدور قرار جلب، محکوم به تحمل ۱۰ ماه حبس در زندان سمنان، دو سال ممنوعیت فعالیت در فضای مجازی، خلاصه کردن یک کتاب در یک ماه و ممنوع‌الخروجی و ممنوع‌الفعالیت بودن به مدت دو سال و ضبط سیم‌کارت و تلفن همراه شد.

بلوکات در یک سال گذشته متحمل بسیاری از احکام صادره شد و از فعالیت در فضای مجازی و کار در حرفه خود هم منع شده بود. لیلا بلوکات در آخرین دادگاه از تمام اتهامات تبرئه شده و می‌تواند به مانند سابق به فعالیت‌های هنری و اجتماعی خود بپردازد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: