کد خبر: ۹۷۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۶۰
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد فعلا در این تیم احساس خوبی دارد و به بازنشستگی فکر نمی‌کند.

مسی پیر نمی‌شود!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین در انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی جشنواره گل به راه انداخت و با درخشش لیونل مسی توانست برابر بولیوی با شش گل به پیروزی برسد. مسی شب درخشانی را پشت سر گذاشت و همه‌کاره آلبی‌سلسته در  این بازی بود. او در این بازی سه گل زد و دو پاس گل هم داد.

مسی بعد از بازی در واکنش به پرسشی درباره خداحافظی از بازی‌های ملی گفت: فعلا که چنین تصمیمی ندارم. از فرصت‌هایی که دارم استفاده می‌کنم و لذت می‌برم. با وجود سن و سالم وقتی که اینجا هستم احساس جوانی می‌کنم؛ چرا که با این تیم احساس راحتی می‌کنم و می‌توانم بازی‌ دلخواهم را به نمایش بگذارم.

او ادامه داد: زمان و تاریخی را برای خداحافظی‌ام در نظر نگرفته‌ام. فقط می‌خواهم از بازی‌کردن و در کنار این تیم بودن لذت ببرم. تا زمانی که احساس راحتی کنم و از بازی‌کردن لذت ببرم ادامه خواهم داد.

مسی روزهای درخشانی را با تیم ملی فوتبال آرژانتین پشت سر می‌گذارد. او قهرمانی در جام جهانی و رقابت‌های کوپاآمه‌ریکا را با آلبی‌سلسته به دست آورد تا از زیر فشار وحشتناکی که احساس می‌کرد خارج شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: