کد خبر: ۹۷۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۵۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران جزییات واژگونی اتوبوس حامل کارکنان یک کارخانه در اتوبان آزادگان تهران را تشریح کرد.

واژگونی اتوبوس حامل کارکنان یک کارخانه در اتوبان آزادگانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: ساعت ۰۶:۱۹ صبح امروز وقوع حادثه واژگونی اتوبوس در مسیر اتوبان ساوه به سمت تهران ورودی آزادگان جنوب، به نیروهای آتش نشانی اعلام می‌شود.

وی افزود: در اسرع وقت نیروهای ۴ ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام می‌شوند که مشخص می‌شود این اتوبوس متعلق به یکی از کارخانجات بوده و به دلایل نامشخصی از مسیر خارج و واژگون شده بود. آتش نشانان حادثه دیدگان را از اتوبوس خارج و ایمن سازی محل انجام شد.

ملکی بیان داشت: این اتوبوس ۲۸ مسافر داشت که اکثر دچار مصدومیت سطحی شده بودند و ۷ نفر توسط نیروهای اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: