کد خبر: ۹۷۸۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
تعداد بازدید: ۴۷
کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به دیدار امروز تیم های ملی فوتبال ایران و قطر پرداخت و آن را نبردی حساس دانست.

مشکل اصلی تیم قلعه‌نویی مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه ۲۴ مهر در ورزشگاه راشد شهر دبی رو در روی هم قرار می‌گیرند. ایران ۷ و قطر در گروه A، با ۴ امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم و چهارم قرار دارند و کسب ۳ امتیاز این بازی به هر دو تیم برای ارتقای رده خود در جدول کمک خواهد کرد.

به نقل از مهر، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در رابطه با این بازی نوشت: تیم‌های ملی ایران و قطر آماده هستند تا در دیداری حساس در گروه A از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آسیا به مصاف هم بروند. این دیدار امروز سه‌شنبه در دبی برگزار می‌شود و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ایران و ازبکستان در صدر جدول گروه قرار دارند، در حالی که یک پیروزی برای قطر می‌تواند این تیم را به امتیازات ایران برساند.

ایران در بازی اخیر خود مقابل ازبکستان به تساوی بدون گل رضایت داد و حالا باید تلاش کند تا مقابل قطر امتیاز از دست ندهد. مشکل اصلی برای امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران، کمبود گلزنی است. ایران در سه مسابقه اخیر خود تنها دو بار موفق به گلزنی شده و این مسئله نگرانی‌هایی را برای کادر فنی به وجود آورده است.

در سوی مقابل، قطر با پیروزی ۳ بر یک مقابل قرقیزستان اولین برد خود در این مرحله از رقابت‌ها را جشن گرفت. مارکز لوپز، سرمربی قطر، امیدوار است که این پیروزی محرکی برای تیمش باشد تا برای اولین بار با شایستگی به جام جهانی صعود کنند.

قطری‌ها از لحاظ روانی برتری دارند، چرا که در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا در فوریه گذشته، ایران را در دیداری پرهیجان ۳-۲ شکست داده‌اند و با اعتماد به نفس به مصاف ایران می‌روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: