کد خبر: ۹۷۸۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۶۱
آیین دومین مرحله قرعه‌کشی کمپین ستاره‌های باشگاه مشتریان بانک پارسیان، روز یکشنبه 15 مهرماه برگزار و برندگان آن مشخص شدند.

دومین مرحله قرعه‌کشی کمپین ستاره‌های باشگاه مشتریان بانک پارسیان برگزار شد/ جوایز هیجان‌انگیز برای اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیاندر آیین قرعه‌کشی این کمپین که با حضور محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار، اسماعیل سیرانی مدیر روابط عمومی و نمایندگان مدیریت بازرسی و نظارت برگزار شد، به‌پاس قدردانی از همراهی و مشارکت اعضای باشگاه مشتریان، جوایز ارزشمندی به‌قیدقرعه به ایشان اهدا شد.

دوچرخه برقی، گوشی موبایل، تبلت و ساعت هوشمند و سرخ‌کن از جوایز هیجان‌انگیز این دوره از قرعه‌کشی می باشد.

مشمولین این قرعه‌کشی آن دسته از اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان بودند که تا تاریخ 31 تیرماه 1403 از طریق سامانه باشگاه اقدام به خرج امتیاز کرده و شانس شرکت در قرعه‌کشی را افزایش داده بودند.

گفتنی است کمپین ستاره ها از تاریخ اول خرداد ماه الی 31 تیر ماه 1403 برگزار شد و طی زمان اعلام شده اعضای باشگاه مشتریان بانک پارسیان که بالغ بر 1.400.000 عضو هستند می توانستند با شرکت در این کمپین با خرج امتیازهای جمع شده‌ی خود در طول سال، یکی از جوایز متنوع باشگاه مشتریان و یا شانس شرکت در قرعه کشی را انتخاب نمایند.

بر همین اساس؛ در کمپین ستاره ها 127 جایزه بر اساس امتیازات کسب شده به انتخاب مشتریان باشگاه به ایشان اهدا شد و 6 برنده‌ی خوش شانس نیز در قرعه کشی مشخص شدند که به زودی طی مراسمی جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

جوایز ارزشمندی که به انتخاب اعضای باشگاه مشتریان و بدون قرعه کشی به ایشان اهدا شد شامل؛ گوشی، تبلت و ساعت هوشمند سامسونگ؛ ترازوی دیجیتال، کاغذ دیجیتال، پیچ گوشتی، جعبه ابزار، سرخ کن بدون روغن و بخور سرد شیائومی؛ هندزفری بلوتوثی هایلو و هارد اکسترنال وسترن دیجیتال بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: