کد خبر: ۹۷۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۵۸
بانک سرمایه در خصوص لزوم تغییر رمز ورود کاربران به موبایل بانک و اینترنت بانک اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:

اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص لزوم تغییر رمز ورود به موبایل بانک و اینترنت بانکبه گزارش خبرداغ به نقل از بانک سرمایه به اطلاع مشتریان ارجمند می رساند با توجه به آخرین بروزرسانی های صورت گرفته در موبایل بانک و اینترنت بانک سرمایه، تقاضا می گردد آن دسته از مشتریانی که طی یک ماه اخیر اطلاعات کاربری خود را تغییر نداده اند، با اولین ورود به موبایل بانک و اینترنت بانک نسبت به بروزرسانی اطلاعات کاربری و گذرواژه خود اقدام نمایند.

شایان ذکر است در صورت فراموشی رمز عبور، امکان بازنشانی رمز بصورت غیرحضوری از طریق گزینه «فراموشی رمز عبور» و با ورود اطلاعات مشتری شامل کد ملی، شماره کارت، رمز دوم ایستا (رمز دوم ثابت)، تاریخ انقضاء و CVV2 فراهم می باشد. رمز دوم ایستا نیز از طریق خودپردازهای بانک سرمایه و همچنین سوپراپلیکیشن سرمایه قابل دریافت می‌باشد.

گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره 4373-021 در تمامی ساعات شبانه‌روز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگویی به مشتریان ارجمند در این زمینه می باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: